پوشش پاسیو با نورگیر حبابی
26
آذر

سقف پاسیو طبقه اول

4/5 - (6 امتیاز)
عملیات پوشش سقف حیاط خلوت در طبقات مختلف آپارتمان استفاده می‌شود که اغلب برای سقف پاسیو طبقه اول یا نورگیر پشت بام اجرا می‌شود. در آپارتمان‌ها برای نورگیری، قسمتی به نام حیاط خلوت وجود دارد که به علت باز بودن و ارتباط با فضای بیرون، در معرض باران، برف و گرد و خاک قرار دارد و باعث تجمع گرد و خاک در این ناحیه می‌شود.
پوشش سقف پاسیو طبقه اول با استفاده از نورگیرهای حبابی و یا پلی کربنات ساخته می‌شود که این دو نوع پوشش کاملا آب بندی شده و یکی از روش‌های متداول برای مسقف کردن حیاط خلوت می‌باشد. البته برای پوشش سقف حیاط طبقه همکف تنها از پوشش  سقف حبابی و برای پوشش سقف طبقه آخر یا پوشش پشت بام از ورق پلی کربنات یا نورگیر‌های حبابی استفاده می‌شود. 
سقف پاسیو طبقه اول
مناسبترین و زیباترین پوشش برای استفاده در سقف پاسیو طبقه اول استفاده از نورگیرهای حبابی هستند که کاملا آب بندی شده با استفاده از ایزوگام می‌باشند همراه با گارانتی شرکتی اب بندی میباشند. این نورگیر‌ها با درصد نوردهی متفاوت موجود بوده که  نور طبیعی را می‌توانید دریافت نمایید. اگر این پوشش از نوع پلی کربنات باشد تا صد درصد امکان عبور نور وجود خواهد داشت.
پیشنهاد سایه نما به شما:مطالعه مقاله نورگیر حبابی میباشد.

یکی از موارد مهم در دکوراسیون و همچنین طراحی واحد‌های مسکونی و چند طیقه استفاده از سقف پاسیو می‌باشد. که از جنس‌های مختلفی همچون پوشش‌های فایبر گلاس‌های مات و شفاف و پلی کربنات نیز استفاده می‌شود. که با توجه به ویژگی حیاط و پاسیو شما می‌توان پوشش دهی‌های مختلفی را بکار گرفت. به عنوان نمونه برای نوردهی بیشتر و تماشای آسمان از سقف‌های شفاف در حیاط‌های خلوت و همچنین پاسیو‌ها استفاده می‌شود.

پوشش سقف پاسیو طبقه اول با استفاده از نورگیر حبابی
سقف پاسیو طبقه اول
سقف‌های نورگیر از دو بخش فایبر گلاس و حباب اکرلیک تشکیل شده است که قسمت حبابی یا سقف حبابی آن می‌تواند اندازه‌های مختلف و با قابلیت‌هایی همچون سیستم متحرک یا بازشو پیاده سازی شود. از مزایایی که سقف حبابی دارد دو جداره بودن آن است. که در صورت درخواست مشتری به صورت دو جداره نصب می‌شوند.
از سقف‌های حبابی می‌توان در پوشش سقف پاسیو، سقف حیاط خلوت، سقف استخر‌ها و همچنین برای پوشش نورگیر پاساژها  نورگیر حیاط مساجد و اماکن مذهبی و سوله‌ها و سالن‌های ورزشی استفاده کرد. در ضمن از سقف‌های حبابی در مراکز تفریحی و توریستی، ایستگاه‌های اتوبوس و ترمینال‌ها برای سایه بان نیز قابل استفاده است. سقف‌های حبابی از 3 بخش حباب، پایه و المان‌های اتصالی تشکیل می‌شود.

 مزایای نورگیر‌های حبابی جهت پوشش سقف پاسیو طبقه اول
  •  زیبا، با د وام و قابل شستشــو ایمنی بالا د ر برابر شکستــن و خطر خـــرد شدن
  •  مقـــاوم د ر برابر فشـار و ضــربه
  •  قابلیت عبور نور زیاد و یکنواخت
  •  عایق رطوبت، حرارت و صوت
  •  مقـــاوم در برابر هر گونه پوسیدگی و زنگ زدگی
  •  سبک با قـــابلیت نصب ســـریع
  •  جلوگیــــری از ورود اشعـه‌‌های مضــر آفتـــاب