سقف پلی کربنات
10
شهریور

پوشش سقف کارخانجات و انبارها

5/5 - (1 امتیاز)

پوشش‌های ثابت با ورق‌های پلی کربنات و دیتیل‌های اجرایی خاص برای اماکن مختلف با کاربری بسیار متنوع مانند پوشش سقف کارخانجات و انبارها می تواند استفاده گردد. با داشتن چنین پوشش‌هایی امکان استفاده از نور طبیعی را برای خود محفوظ داشته و در عین حال سقف خود را کاملا در برابر عوامل جوی آببندی نموده و با طراحی‌های خاص و مدرن زیبایی محیط خود را می توانید افزایش دهید.

پوشش سقف کارخانجات و انبارها

پوششهای ثابت در اماکنی از قبیل: سقف پاساژها, محیط‌های ورزشی, اماکن تجاری, سقف رستوران‌ها, سقف کافی شاپ, پوشش پارکینگ, پوشش انبار دپوی کالا, پوشش بخشهایی از سقف سوله‌ها و کارخانجات, سقف تراس, پوشش سقف حیاط خلوت, سقف پاسیو, پوشش نورگیرهای ساختمانی در اشکال مختلف, پوشش سقف پیاده رو و پلهای عابر پیاده و سایر موارد دیگر قابل استفاده می باشند.

در پوششهای ثابت طراحی سازه با توجه به فضای مورد استفاده می تواند بسیار متنوع بوده و در عین زیبایی کارایی مطلوب را داشته باشد.

ملاک انتخاب، مقرون به صرفه ترین  پوشش سقف از تمام جهات است.

سقفی مقرون به صرفه میخواهم که  همه چیز آن متعادل یاشد. کمترین قیمت در برابر بیشترین خواص برای کاربردهای کلی و پرمصرف.

گزینه اول  :  پوشش سقف پلی کربنات اندکی از پلکسی گرانتر است ولی بیشترین خواص را برای پوشش سقف فضای بیرونی مخصوصاٌ کارخانجات و انبارها را دارد .

گزینه دوم : پوشش سقف پلکسی گلس ارزانتر از پلی کربنات است و برای کاربردهای دیوار و پانل جدا کننده و سقف دکوراتیو با تنوع رنگ زیاد در فضاهای داخلی استفاده شود.

گزینه سوم: در واقع بهترین گزینه جهت پوشش سقف پاسیو طبقه اول و سقف حیاط خلوت و آن چیزی نیست جز استفاده از پوشش سقف با نورگیرهای حبابی.زیبا, بادوام, آب بندی مطمئن و دارای گارانتی شرکتی و در واقع اضافه شدن یک فضا یا اتاق جدید به مکان شما.