پوشش سقف استخر
26
آذر

پوشش سقف استخر

4.1/5 - (8 امتیاز)

آنچه موجب می‌شود استخر‌ها پوشانده یا بعبارتی پوشش سقف استخر انجام پذیرد عبارتند از:

• نیاز به استفاده چهارفصل از استخر

• وجود مشرف در اطراف استخر

• لزوم حفظ آب استخر در برابرگرد و خاک و…

پوشش متحرک استخر(سقف ریلی استخر):

میتوان پوشش سقف استخر را بصورت ریلی یا متحرک نیز با ورق‌های پلی کربنات ایجاد نمود. این نوع پوشش را میتوان بصورت ریلی با دست یا موتور طراحی و اجرا کرد. در پایین فیلم سقف استخر متحرک اجرا شده توسط شرکت سایه نما در حیاط خلوت ی را مشاهده بفرمائید.

ویدئوی سقف استخر متحرک(ریلی) اجرا شده توسط شرکت سایه نما

 

در راستای نیازهای فوق پوشش‌های پلی کربنات برای استخر‌ها بعنوان بهترین گزینه پوششی مطرح می‌شود. مزیت این پوشش‌ها، حفظ نور و روشنایی طبیعی استخر و در عین حال سبکی وزن سازه و ورق‌های پلیمری، در مورد سازه مورد نیازجهت اجرای پوشش استخر آنچه مسلم است بدلیل ابعاد نسبتا زیاد استخر معمولا آلومینیوم جوابگو نبوده و آهن بهترین گزینه است لیکن بدلیل رطوبت محیط بهتر است آهن با پوشش مناسب پوشانده شود که بهترین گزینه پوشش گالوانیزه گرم می‌باشد. بدین ترتیب مشکل زنگ زدن آهن کاملا منتفی مشود. در صورت نیاز به مشاوره در مورد کیفیت و انواع گالوانیزه با شرکت سایه نما تماس حاصل نمائید.

اغلب این نوع پوشش‌ها دارای حالت نورگیر بوده و یک محیط بسیار زیبا را برای افراد فراهم می‌آورد. طراحی‌های منحصر به فرد ما اجازه می دهد که پوشش روی استخر شما به سرعت حرکت کرده و شما را از فواید تابستان در طول سال بهره مند کند. با استفاده از ورق‌های دو جداره مخصوص شما فضاs استخر خود را مانند شیشه‌های منزل عایق نموده و علاوه بر آن سبب می‌شود که همواره آب استخر تمیز و قابل استفاده باشد.

پوشش سقف استخر

9 مزیت  استفاده از ورق‌های پلی کربنات جهت پوشش سقف استخر روباز

فریم‌های سازه به صورت تمام آلومینیومی

ضد زلزلهورق پلی کربنات

• طیف‌های رنگی مختلف

قابل استفاده در تمام فصل‌ها

مقاوم در برابر شکستگی

مقاوم در برابر فرسایش‌های آب وهوایی

مقاوم در برابر باد‌های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت

مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی

یکی از مباحث جالب برای اکثر مشتریان پوشش استخر با سیستم بازشو (بازشونده) است در مشاوره مهندسی با کارشناسان شرکت روشهای مختلف استفاده از سیستم بازشونده بیان می‌گردد. بهترین راهکار با بررسی و بحث انتخاب می‌گردد. نکته مهم این است که اگر یک مجری پوشش استخر یک روش مشخص را آموخته و تحربه کرده است لزوماٌ آن روش تنها روش اجرا نیست و قطعاٌ تنها روش اجرا نیست و قطعاٌ بهترین روش اجرا نیز نیست.

محصولات شرکت سایه نما دارای گارانتی و خدمات ویژه می‌باشند. با تماس با مشاوران شرکت سایه نما به صورت کاملاٌ رایگان از استخر شما بازدید، طراحی و برآورد قیمت خواهد شد.

بنابراین هموطنان را به سمت روشهای مبتنی بر فکر و مهندسی دعوت می‌نمائیم.