21
دی

پوشش سقف پارکینگ

3.4/5 - (7 امتیاز)

با توجه به شرایط امروز آپارتمانها، خانه‌های مسکونی و مجتمع‌های اداری و تجاری به بدلیل کمبود فضای مناسب و ایمن جهت توقف و پارک کردن خودروها و برای جلوگیری در برابر انواع  عوامل فیزیکی، جوی و خطرات گوناگون نیاز به پوشش سقف برای خودروها امری ضروری بنظر می‌رسد. برای احداث  پوشش سقف پارکینگ استفاده از محصولات نوین ساختمانی مانند ورق پلی پلی کربنات و اکرولیک با توجه به برخی ویژگی‌های منحصر بفرد، بهترین گزینه برای این منظور می‌باشند.

سایبان پارکینگ

سقف پارکینگ پلی کربنات 

برای پوشش سقف پارکینگ حیاط منازل مسکونی، مجتمع‌های اداری, تجاری می‌توان از پلی کربنات و یا اکرولیک استفاده کرد. شرکت سایه نما، راهکارهایی مناسب برای این قبیل پوششها با بهره گیری از انواع محصولات و فناوریهای نوین ساختمانی و ویژگیهای خاص فیزیکی و شیمیایی طراحی، تولید و اجرا می‌کند. از جمله این مواد می‌توان به پلی کربنات اشاره کرد. این ماده به دلیل داشتن لایه UV در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم بوده و بدلیل مقاومت بالا به سختی دچار فرسایش و ترکی خوردگی می‌شود این خاصیت موجب افزایش ضریب ایمنی و صرفه جویی اقتصادی بیشتر در سازه‌ها و همچنین سایبان پارکینگ می‌شود.

ورقهای پلی کربنات به دلیل داشتن انواع متنوع و سایزهای گوناگون، کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت ساختمان دارند و بدلیل داشتن تنوع رنگ در ساخت نورگیر، پوشش سقف پاسیو، سقف استخر و سقف پارکینگ در مدلهای زیبا طراحی، تولید و اجرا می‌شوند.

پوشش سقف پارکینگ

پوشش سقف پارکینگ

از مزایای اجرای سقف پارکینگ یا سایبان پارکینگ در فضاهای باز این است که از برخورد اشیای سخت، فضولات پرندگان، ریزش اب باران و برف و… بر روی خودروها جلوگیری می کند و سایبان خوبی نیز به حساب می آید. به دلیل این که جنس ورق پلی کربنات یا اکرولیک انعطاف پذیر است در ساخت پوشش سقف پارکینگ حیاط میتوان هم به صورت قوس دار و هم به صورت تخت از ان استفاده نمود که به غیر از پارکینگ میتوان در احداث سقف پاسیو، سقف استخر، بارانگیر و نور گیر ساختمان‌ها و…. از آن استفاده کرد.

سایبان پارکینگ جهت خودروها در حیاط منازل و محوطه پارکینگهای ادارات و شرکتها
ساخت سایبان پارکینگ جهت مینی بوس – اتوبوس و انواع ماشینهای سنگین
سایبان پارکینگ جهت امبولانس و ماشینهای اتش نشانی
اجرای انبارها و باراندازها

اجرای ایستگاههای تاکسی و اتوبوس
ساخت بهترین سایبان  خودرو   در کوتاهترین زمان ، با قیمت مناسب

ساخت پارکینگ‌های گروهی ، مناسب برای سازمانها و شرکتها
ساخت سایبان پارکینگ خودرو در حیاط منازل و  محوطه ویلا

شرکت سایه نما آماده اجرا و طراحی انواع سایبان پارکینگ، سقف پاسیو ، نورگیر استخر و … است . برای مشاوره و طراحی رایگان با مشاوران سایه نما تماس حاصل نمایید.