پوشش ورودی دانشگاه علم و صنعت
14
دی

سایبان راه پله حیاط

3.7/5 - (3 امتیاز)

جهت پل عابر پیاده و یا سایبان راه پله مشتری می تواند بسته به نیاز خود از طرح‌های شرکت سایه نما،نوع مورد نیاز خود را انتخاب نماید،که بعد از انتخاب نوع آن ، محاسبات فنی و ترسیم نقشه‌های فنی با توجه به محل نصب (بعد از بازدید از محل و استخراج ابعاد مورد نیاز)آن انجام شده و تغییرات لازم در اجزا و المان‌های آن صورت میگیرد،که به صورت پیش ساخته در قطعه‌ها ی قابل حمل ساخته شده و پس از حمل به محل پروژه نصب می گردد.

پوشش آن از ورق پلی کربنات است و در محل پروژه نصب می گردد . اگر پل عابری دارید که از قبل نصب شده ولی بدون پوشش مانده است،این گروه پوشش آن را انجام میدهد. امکان نصب پوشش پله برقی و آسانسور نیز وجود دارد.

پوشش پل عابر پیاده

پوشش سقف ورودی مترو

پوشش راه پله

سایه بان‌های عرضه شده توسط شرکت سایه نما بسیارزیبا،کاربردی،بسیارسبک نسبت به محصولات مشابه قبلی،سبکی،بادوام ،دارای قابلیت نصب آسان و سریع،تنوع رنگ زیاد و قابلیت عبوردهی نورخورشیدبه میزان دلخواه (به واسطه تنوع رنگ بالای ورقهای پلی کربنات) می‌باشد. تمامی‌این خصوصیات باعث شده تااین سایه بانها نسبت به محصولات مشابه قبلی به دلیل دوام وسایر خصوصیات ذکرشده به صرفه تربوده و باعث استقبال گسترده از این محصول شده است.

پوشش راه پله و یا ورودی حیاط شما و یا پل‌های عابر پیاده با ورق‌های پلی کربنات دارای گارانتی شرکتی انجام میگردد و شرکت سایه نما کیفیت انجام کار را برای مشتریان محترم گارانتی میکند.