پوشش پاسیو با نورگیر حبابی
26
آذر

قیمت سقف پاسیو و حیاط خلوت

3.2/5 - (18 امتیاز)

قیمت سقف پاسیو و حیاط خلوت که با نورگیر حبابی پوشانده می‌شود نسبت به سقف پلی کربنات گرانتر می‌باشد. لازم به ذکر می‌باشد که پوشش سقف با ورق پلی کربنات ارزان تر از پوشش سقف با نورگیر حبابی می‌باشد. ولی جهت پوشش سقف طبقه هم کف پوشش پلی کربنات موثر نبوده و به عبارتی هدر رفتن هزینه صرف شده می‌باشد.

قیمت پوشش سقف پاسیو

پوشش سقف پاسیو

سقف پاسیو یا حیاط خلوت با پوشش پلی کربنات به این صورت اجرا می‌شود که در زیر آن کلاف آهن کشی نموده و بعد از ضد زنگ و رنگ آمیزی روی آن پوشش پلی کربنات دوجداره یا چند جداره اجرا می‌شود. دقت شود که پلی کربنات‌ها دارای تنوع رنگ و کیفیت متفاونی می‌باشد.

در پوشش سقف پاسیو توسط نورگیر حبابی باید در نظر گرفت که در یک پاسیو چه تعداد نورگیر حبابی و به چه اندازه می‌توان جایگذاری کرد. در پوشش نورگیر حبابی پاسیو تعداد نورگیر حبابی در بحث قیمت نورگیر پاسیو نقش به سزایی را ایفا می‌کند. چون هر چقدر تعداد نورگیر حبابی افزایش یابد مصالح مصرفی در سقف حیاط خلوت نیز بیشتر می‌شود و در نتیجه قیمت سقف پاسیو افزایش می‌یابد.

قیمت سقف پاسیو و حیاط خلوت

جهت پوشش سقف حیاط خلوت از پشت بام یا طبقه آخر هم می‌توان از پلی کربنات و هم از نورگیر حبابی استفاده نمود. ولی جهت پوشش سقف پاسیو از طبقه همکف بهترین و تنهاترین گزینه پوشش با نورگیر حبابی می‌باشد. چون در پوشش با نورگیر حبابی کنار دیوار با نوار‌های ایزوگام آببندی می‌شود. ولی سقف پلی کربنات با چسب آکواریوم.

قیمت اجرای سقف پاسیو با نورگیر حبابی بسته به ابعاد و اندازه و شکل پاسیو یا حیاط خلوت و سایز نورگیر حبابی پیشنهادی (که سایز بزرگ باشد یا کوچک) نیز بر روی قیمت تاثیر خواهد داشت. هرچند مزایای پوشش سقف با نورگیر حبابی از لحاظ صد درصد آب بند بودن، قابلیت نصب بازشو و امکان استفاده از پاسیو به عنوان اتاق نسبت به هزینه قابل توجیه می‌باشد.

 

 

و در نهایت جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در رابطه با قیمت سقف پاسیو و حیاط خلوت، با کارشناسان سایه نما تماس حاصل بفرمائید تا بهترین گزینه اجرائی را با توجه به پاسیو یا حیاط خلوت شما، را پیشنهاد دهیم.